världsresan .

Bokade nyss :) I´m so happy. NU är de på riktigt!! :D



Den 1 februari 2012
Arlanda-Berlin, Berlin-Bangkok= 3396:- inkl avbokningsskydd + konkursskydd.
Verry nice. Restid på 13 h. Första målet inbokat :)

Sen finns de lite på listan som jag har lust till:
Kamboja
Laos
Bali
Vietnam
Nya Zeeland
Australien
Hawaii
Grand Canyon

Skulle kunna göra listan längre, men man måste begränsa någonstans tyvärr.

Någon som varit på något av dessa ställen, och kan ge mig lite godbitar jag måste göra?? Eller ställen jag INTE borde besöka? Tacksam som tusan för svar!! :)



Fy rackarns vad jag är glad. Hur ska jag kunna somna nu?? ;)

Wiiihoo!!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Fan vad nice syrran! Wollongong ska du besöka ;o) puss

2011-03-01 @ 08:03:43
Postat av: Sofia

vad kul att du ska ut och resa! i laos bör du åka till vang vieng och köra tubing, det vill säga att man fridfullt åker gummiring nerför en flod och på vägen ligger en massa barer som man stannar vid :) i vietnam rekommenderar jag ön phu quoc, söder om det vietnamesiska fastlandet, där är jättefint! och ett besök i saigon är på sin plats, därifrån kan du åka och besöka cu chi tunnels :)

2011-03-05 @ 16:17:01
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Anna

Menar du att resan till thailand bara kostar 3400 kr? Wow i så fall! Riktigt roligt att åka dit, har aldrig varit där men skulle väldigt gärna vilja!



Svar: Jag har provat den enaxlade bikinin från lindex och den satt jättebra på så jag tycker verkligen att du ska ta och gå och prova den :)

2011-03-07 @ 14:14:17
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0