nervös .

Alltså jag var super happy förra veckan för jag fick mitt sommar schema..

Och att jag skulle vara ledig ojämna helger..
De sa min kära syster..


Men sen nu har jag fått ett mail och jag blir lite nervös att de är tvärt om...

Hoppas och håller mina tummar så himla hårt att de är jämna helger jag ska jobba..
Allt kul som jag ägnar mig åt på sommaren inträffar ju under just ojämna helger...



Hoppas jag fått svar på mitt mail i morrn..




Till en annan sak, de va intressant att de hur man brygger öl alltså. Hoppas det blir gott..

Kommer saknar mitt liv i Norge, fasiken vad vemodigt..
Men samtidigt väldigt lycklig att få komma hem..
Jäkligt märklig känsa, både glag och ledsen på samma gång :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0