Snart 23 .

På tisdag fyller man år!
Hela 23 sommrar :)

Jag och Linn ska fira i morgon med norrmännen. :)
Jag har nu gjort färdigt botten till smöggan, ska granera den i morgon!

Klockan 16 är folket bjudna till Cardinal!

Folk har frågat vad jag önskar mig. Men har inte kunnat svara, men nu kom jag på lite.


De är två saker jag önskat mig av familjen, en helkropps värmedyna till sängen och en mjölk skummare som även värmer mjölken..

Annars önskar jag mig pressentkortStrövet, Guldsmedjan eller Hair Cut.

Mjölkskummare.

Dags för klippning

Fan vad jag kommer få spara hela mitt liv för att ha råd med denna ring.. Men lätt värt.

Nature av André Magnusson


Kommentarer
Postat av: s

Det var bara det jag har som fanns på rea!! Hittar jag så lovar jag att köpa :) men vilken strl vill du helst ha?

2011-05-21 @ 20:11:03
URL: http://misssjl.blogg.se/
Postat av: theres

tycker att vi går gå ut och sätta oss på en uteservering och dricka lite drinkar när du kommer hem!:)

2011-05-22 @ 16:28:05
Postat av: emma

Grattis på födelsedagen Louise :)

Har som principsak slutat skriva grattis på facebook, så skriver här istället :)

2011-05-24 @ 01:51:26
URL: http://emiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0