. plan

Ja, alla har fragat oss sedan vi bestamde att aka ut i varlden vad vi har for plan! Vi har inte haft nagra planer alls tills nu :)

Plan:
Checka ut antingen onsdag, eller stanna till fredag!
Sen tillbaka till "fastlandet" Lumut och stanna dar tills mandag den 14:de November.
Resa till Trang i Thailand och stanna max en natt!
Resa fran Trang till Hua Hin med nattbusss forhoppningsvis.
Hanga med mina kusiner med respektive ett tag.
Resa nedat i Thailand igen, till Railay Bay :)

Sen lar manaden och visat vara ute (1 manad) och da maste vi lamna landet igen! Sa da ar min tanke, min plan att ta mig till Malaysia igen troligtvis eftersom det ar sjukt mkt billiagre att resa till Australien fran Kuala Lumpor an Bangkok + att man slipper aka till Kina och resan tar inte 23h!

Men det far vi se, man ar ju lite nervos for att vattnet ska stalla till det aven pa den "nyare" flygplatsen i Bangkok! Och sitta i Bangkok och hanga som forra gangen 2008, de orkar jag INTE!!

Men min plan i Aussie ar helt oplanerad, min kare kusin, hennes man och bebba drar ju till Gotland! Men det loser sig sa han som sket i byxan!


I morrn far solen garna lysa HELA dagen :) Min rosa luftmadrass jag slapat med mig fran Rusta maste anvandas flitigt :)


Saknar er dar hemma, men vi ses igen <3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vill du att jag ska kolla klokt med Laura angående jul/nyår? Eller fråga henne själv. Vet att hon har en stor 30-års fest i slutet på november, åk dit o gå istället för mig :o) love you!

2011-11-08 @ 23:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0