skulle skriva om varje dag men..

Man har ju inte nagon data med sig sa de blir inte sa latt. Sen ar de kanske inte sa intressant att lasa "gamla" handelser heller..

Men de far ni ju avgora..


Nu sitter vi i Malaysia och har varit har tva dagar nu! Tagit kort pa dem tva tornen som Zarah tyckte vi skulle besoka i forra landet, men dom stod visst i Malaysia! Och fina va dom, gick in och sa shoppade vi lite parfym!

Vi har akt skytrain eller va de heter, och ar redan ganska bra pa det efter tva dagar :) Stolt, men Singapor kandes alldeles for stort for mig, alla som kanner mig vet hur lost jag ar i Sthlm och Singapor va helt galet.. De va nastan sa att vi tankta aka dar ifrn efter 3 h..

Men de va klokt av oss att stanna sa vi kunde fa lite ut av att aka buss 14 h dit :) Efter en svensk resturang och pannbiff tog vi tjuren i hornen och letade reda pa ett hostell!

Sen 5 h till Kuala Lumpur och har trivs vi. Billig shopping (farligt!!!!!) Men kul ar det! Och man kan liksom hitta lite i denna stad..

Idag va vi pa en fjarillsfarm, och tog kort och gick runt en massa. Starbucks har varit varan raddare manga ganger nar man ar trott, hungrig och till och med lite svidig!! Vi maste bara komma pa de lite innan sa sockret inte ar nere under fotterna :)


Skulle vilja lagga in bilder, men denna dator ager inget USB urtag, Sugit...


Men nu ska vi val ta oss ut i shoppinglivet en stund till . har ju endast handlat en nyckelring av en dov kille idag!! :) Nej da jag spar mina pengar, men jag snalar inte heller!! Ska till Australien om jag sa maste simma dit!! :)

She ♥ buckets


Kommentarer
Postat av: TELMA

I <3 BUCKETS! o jag saknar railay!

2011-12-02 @ 00:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0