regnet de bara oser ned .

Tog en sen frukost och tog en moppelada till ett kopcenter som ligger nara Tesco Lotus som heter Big C. Det va valdigt bra kopcenter det med :)

Med en moppelada menar jag en moppe med ett litet hus pa, va var livradde typ :)


Tog en svang till Tesco till sen hem igen och regnet de har bara ost ned hela dagen!
Svenskt jakla vader!

Rummet vi bor pa ar samma som jag bodde pa med Linda sist vi var har och de kostar 400B per natt for tva!
Dar slog jag in de sista pressenterna och sen gick vi och at lite Thaimat och nu sitter vi har och ska val ga upp och kaka lite snacks, sen blir de nog bingen!


Saknar er dar hemma!! Min lilla Alex.. Ahh.. Maste skypa en dag nu!

Kommentarer
Postat av: linda

Synd att han inte var kvar. Ni verkar ha de underbart :)

2011-09-27 @ 21:21:59
Postat av: Cornelia

Trist med vår vän, men men, ni verkar ha det jävligt nice! Puss

2011-09-27 @ 22:33:14
Postat av: Anna B

Jag vill oxå shoppaaaaa på tescooooo!

2011-09-27 @ 22:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0