. rumpsmarta

Jippi lamnade ett regningt Gotland och Sthlm

Efter en/tva hiiiimla lang dag ar vi nu i Thailand!

Himla ont i rumpan fick man, men val vart nar man kommer hit!

Sa igar kom vi till Bangkok ca 10.00 thailandsk tid! Sa tog vi flyg till Phuket 13.30 och det kostade 5300 B =  ca 1060 SEK for tva pers!

Vi tog en taxi till Kamala och letade upp Jenny och Dannes hotell, och overaskade dom :)
Sa tog vi in pa deras hotell, vaaarsta lyxhotellet, men bara i natt da. Det kostade 3900 B far tva pers. Ca 400 sek var.

Vi gick och at sa himla stark mat, jag ar forkyld, men nu ar det battre, maste vara maten :)

Vi tog oss till Patong alla fyra och kollade in varsta kopcentret Yangsailer eller va de nu heter. MASSA man vill ha!!

Sen tog alla fyra en halvdan pedikyr av 4 grabbar, men de ar inte latt att se att de ar killar direkt ;)


Idag har vi atit hotellfrukost och ska nu checka ut och in till p\Patong en svang igen.

Have a nice day! Over and out



Kommentarer
Postat av: Anna B

GILLAS att du bloggar! Keep up! :)

2011-09-21 @ 10:56:26
Postat av: Zarah-Lou

Håller med Anna ovan! Se nu fan till att blogga när jag slitit som ett djur med din design! :P



//Försök till framtvingat dåligt samvete = mer bloggande?

2011-09-21 @ 18:05:38
URL: http://zarah-lou.se/
Postat av: Cornelia

Jag är så jävla avis på dig så att jag kan dö...

2011-09-21 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0