. sondag

Vi vaknade till liv klockan 14.  Ritkigt sent, men inte mkt somn natten som var!
Johanna kom och knackade pa :) Sa kul att se henne, var ju ar sen sist!!
Hon och Jennifer gick med och visade mig en restaurang som hette Garlic, riktigt goda mackor!!
Sen gick jag en svang pa byn och kollade, kopte ett par solbrillor eftersom mina skoljdes bort i vattnet i alla vagor i Kamala.. :) 150 B rena kapet. "RayBan" alltsa ca 35 kr..
Klockan 20.00 gick jag och at med Niklas, Johanna, Jennifer med paron pa Garlic. Riktigt bra mat dar!
Hima trevligt hade vi, och manga goda skratt fick vi, sarskillt nar vi fick in en efterratt med banan i varm kokosmjolk :)
Sen gick jag hem och Theres hade borjat vakna till liv, sa jag gick med henne och kopte mat! Sen blev de sangen, utcheck kl 11..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0