Fegis .

Jag är så satans feg.....
I morrn ska jag fan ta mig i kragen...




Vilken helg :)
I fredags bodde jag, syrran med barnen och Anna i Boge. Mkt trevligt!!

Igår va de loppisfix till 20.00 och sen hem och äta utsäkt oxfilé och ett glas vin som Henke tillagat!!
Sen bestämde sig Madde och jag för att gå ut. Drog på förferre i vall kl 22. Sen till munken 00.30


Sjukt trevlig kväll!


Sen sov jag fyra timmar sen upp på loppisen med rödsprängda ögon! Massa folk och riktigt kul! Thänade typ 2000 :) Blev lycklig..

Sen ikväll va vi hos Vickan och Dennis och åt pizza :) Faan va fint hus dom flyttat in i :)


Nu har jag skrivat med jätte bra Svenskat för jag är dags för sängen.....


Go natt alla nattugglor.. I morrn ska jag skicka massa brav hit och dit, kuuuul.....

Sen ska jag vara frisk i halsen och näsan och ta mig i kragen och prata med någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0