B som i Bröllop!

I onsdags 12-12-12 gifte sig Linda och Tomas <3 De var så fint!!!

I morgon blir de bröllopsfest:D

Min bil är paj, förmodligen generatorn enligt kunniga!! Så jäkla passande nu när man flyttat till landet!! Så jag sover nu för andra natten på soffan i stan! Jag har tagit mig upp en våning;);) haha!!
De blir inte alltid som man tänkt sig!!

Hade nationella idag! Jag var så jävla kass!! Jag börja nästan lipa sista kvarten för jag kände mig så jävla kass, kändes som jag aldrig någonsin sätt de där talen förr!!! Bajs!!!!!!

Och alla som giddrar om den där "svarta dockan" i Kalles jul!! Alltså de är synd dom klipper och så, MEN de är ju förfasiken ingen människa det föreställer?! Sen är de ju inte de enda som tagits bort under alla år heller! Är de för att Ferdinand är för svart dom tagit bort mer och mer eller, nja skulle inte tro de! Tror de bara hade ett olägligt sammanträffande med pepparkakegubbe hysterin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0