Ho ho i stugan

Har börjat komma i ordning i lilla huset, och hunnit men några parteey! Hade inflyttningsfest på juldan! De va kul:)

Bilen står ännu där den står och min kära kusin med "fru" är så snälla och lånar ut den vita faran till mig än en gång! Jag är så tacksam!! Ni får skrika när ni ska ha tillbaka den!!;)

Jag klarade matten och den känslan var nog en av de bästa jag haft! Klarade kursen utan ett enda omprov! Nationella klarade jag med fem poäng över linjen! Fattar inte hur de gick till då jag mest satt och stirrade ut i intet!!

Finns människor där ute som behöver lite smisk i baken!! Blir så jäääävla irriterad på folk som går runt och säger en jävla massa saker vidare som bara blir vridna och konstiga! MEN det roliga är att dom är precis likadana själva som dom säger att jag är!! Alltså sopa er matta ren innan ni kastar över skit på min!! Och till dom andra, vafan väx upp och ta saken öga mot öga i ställa! Jävla lågstadienivå att skriva " de vet du bäst själv va du sagt" när man frågar va dom är så sura över!! Jag vet ju inte de!!!
Sååå nu fick jag ur mig de!!

En annan sak: ni vänner som tror att resten av er värld är helt efter och tror att vi inte fattar ett piss, ni borde kunna stå för vissa saker och vara ärliga istället! Varför inte bara gå med raka ryggar och vara stolta? De fattar jag inte! De blir bara pannkaka om ni fortsätter så här! Ärlighet varar längst!!

Over and out!!


Kommentarer
Postat av: Telma

good girl. be strong och de vet jag att du är min pingla!

2013-01-01 @ 12:57:38
Postat av: Anna

Lite bilder tack. Gärna före och efter!

2013-01-06 @ 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0