shit .

Alltsa de maste vara nagot fel.. Varfor ar jag helt slut for hela tiden??

Solen skiner.. Jag tvattar, men jag orkar inte gora nagonting...
Jag vill helst bara ligga i sangen och se film.. Tror jag borjar bli sjuk, men de bryter inte ut...


Jag maste ta tag i min reseplan...

Den 27 januari drar jag med Laura till Tumbarumba igen. Sjukt kul :)

Men innan dess.. Ska jag resa uppat eller nedat.. De hanger lite pa vad Lauras jobb sager.. Far hon ledigt drar vi till Whitsunday :) Niiiice....

Ja man vill ju bara dit:

 

Googlade bilder


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Är det på de stränderna man kan se kängurur? :) Har för mig jag sett bilder på stränder i australien där det finns mycket kängurur :)

2012-01-04 @ 05:36:18
URL: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0