to do .

Idag ar sista dagen i Wollongong innan min tripp uppat i landet.

Sa jag maste fixa lite.
Har varit slo som tusan idag!! Dromt sa sjuka saker de tva senaste natterna.. Bara en massa konstigt om massa folk dar hemma, folk jag knappt pratat med.. Javligt skumt..

Nu ar klockan 14.20 och jag ska innan 19.00:
Stada toaletten
Stada rummet
Packa vaskan
Mala naglarna
Farga bryn och fransar
Ga med Charlie
Boka boende i Byron Bay
Skriva ut mina biljetter
Kolla in (las boka) Hop On Hopp Off Bus..
Ata nagot vore aven bra..
Kolla tagtider alt. taxi till Sydney i morrn
Duscha
Och om jag gjort allt detta, ta taget till Laura

Dags att dra da :)

Kommentarer
Postat av: essay writing

Such articles are very interesting. It can

2012-01-29 @ 19:03:17
URL: http://essaywritingservices.org/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0