wihoo .

Igar testade jag att surfa for forsta gangen!! Gick ju ganska bra, stod dock aldrig upp, men jag fangade vagorna iaf :)


Sen feeest i Sydney. Shiiit pommes frittes... Sag snubbarna som gjort King of the Bongo, de va ballt, sjuukt mkt folk.. Och hur de gick efter konserten behover vi inte ga in pa... Kan saga att mina 5$ skor inte ar gangbara langre.. Helt pajjj..



Varldens basta Annica ska kolla om hon hittar denna tunica pa Gina at mig!! Jag hoppas den finns kvar. Slutsald pa natet! Jag bara alskar USA:s farger (och Norge och Australien osv..) :) Allts Vit rod och bla ;)

Kitty Tunika 199:-

Har nu bokat flygbiljetter.. Pa onsdag aker ja tag till Sydney och sen flyg till Baron Bay for att sedan ta mig vidare med Hop on Hop off buss upp till Whitsunday.. Nice.. Sen flyg tillbaka till Sydney den 25 Jan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0