Heej Heej hemskt mkt Heej .

Jag borde sussa, men är ej trött!!!

I morgon ska jag till skolan 8.30-15.30 har hittills klarat proven och tänker faktiskt fortsätta med det! Ett delprov kvar och sen nationella! I fix!!!

Sedan ca en och en halv månad tillbaka har jag varit på praktik! Låter sådär va, men eftersom min vän Nancy tog över detta hotell så får jag lära mig allt nu, eftersom jag inte kan vara där helhjärtat för tillfället! Men när skolan är klar den 14 dec så får jag JOBB, känns helt underbart att få en "säkrad" framtid!

På torsdag ska jag besiktiga min fina lilla pärla:) ber till Gud att den går igenom:)

Sen efter de ska jag kolla på lägenhet först i Vibble, sen smedja i Vall:) De ni!!!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin och trevlig blogg du har!
Ha en underbar helg!

2012-11-23 @ 19:49:29
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0