Wihoo .

Har börjat renovera i lilla gula huset!! Och min Gud vad mer jobb de alltid blir än vad man tänkt sig!

Mitt lilla tålamod får jobba hårt iaf:) och mina muskler som jag inte har!!
Skulle aldrig kunna bli flyttgubbe!! Fy va klen man är!!!

Husets små rum:
Nere:
Liten hall, lite toa, vardagsrum, kök! Värsta bästiga uteplatsen med!
Uppe:
Stor hall uppför trappan(sovrum), sen ett mindre rum(min blivande Walk in)

Började spackla och måla kanterna i Walk in! Drog lite i tapeterna nere i hallen och den ville bara ner så! Så där ska de också snyggas till och även vardagsrummet! Börjar så sen får vi se!!

Var tillbaka på jobbet idag, har dock ännu ögon inflammation och har inte sovit på en vecka!!!!! Jävla va de rinner om ögonen på nätterna!!!

Nej i morrn ska jag göra mitt prov!! Får dra till skola i tid för idag blev de noll plugg!! Bara massa internet och nätshopping:/


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Meeeer bilder från ditt nya boende!

Och köpte du Noviform till ögat som jag skrev? :P Bästa salvan vid ögoninflammation!

2012-12-02 @ 00:21:20
URL: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0