Hohey .

Idag har jag och Linns myst hela dagen i Ljugarn 💞
Lite solbrÀnd om bena kan jag sÀga!!

Klockan fem var de traktor slalom i BÀl trakten! Va ju en upplevelse för sig!! :)

Sen kom ja hem vid nio snÄret o började rensa o ha mig lite hemma! Kastade in en tvÀtt dÄ med! O den vÀntar jag Ànnu pÄ!!!!!!!! 23.50!!!! Vaa fasiken va drygt att vÀnta!!!! Den fÄr vÀl snurra vidare o ja sÀtta i öronproppar!!


Ibland kan man undra om de finns hemliga medhjÀlpare till skrivandet av stiftelsens lÄtar!! Eller sÄ Àr de bara sÄÄÄ pantade endel Àr?!


"Jag ska fÄ dig att hoppas, jag ska fÄ dig att tro,
jag ska krossa ditt hjÀrta, ta ifrÄn dig din sol,
leka med dina kÀnslor, rasera din bro, visionen av oss i min hand"


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0