Kimelie .

Jag ar varldens lyckligaste tjej, for att i 1 vecka och 1 dag:


Har jag varit moster till tre.... :)

Torsdagen den 26 Januari 2012 blev jag moster igen :D
Till en flicka denna gang. Jag ar saa himla stolt och glad for min syster, hennes karl och min skatt Alex..

Hon ar sa fin, sa ni kan ju forsta att jag langtar hem till att fa gosa med henne!!! Sen langtar jag till att fa veta vad Alex har att saga om sin lillasyster! Mys.


Har ar hon ca 15 h gulle .


Brorsan myser med sin syster pa BB .


Hemma och myser i soffan .


Mina diamanter .


Ja Kimelie foddes pa Australiens nationaldag och jag var i Snowy Mountains och hade ingen tackning.. Ingen brukar lyckas fa sms eller nagot dar (dod zone) Men klockan tre pa natten far jag ett sms.. Jag far tarar och kan inte ringa i skogen. Sa dagen efter kor vi in till centrum och jag far prata med familjen :) Underbar kansla att bli moster igen..


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

GRATTIS!! Och detta känns som världens snabbaste graviditet! Systern din lade ut en bild på FB för kanske 1½ vecka sedan, visste inget, såg en stor mage, och nu är hon här! xD



Otroligt kul med en tjej, känns som att alla på ön bara får killar ;) Underbart namn dessutom! <3

2012-02-03 @ 14:46:11
URL: http://blogg.zarah-lou.se/
Postat av: Louise

SVAR: Tack Zarah :) Ja de ar inte latt att halla reda pa alla bebisar i min familj nu dom kommer om vartannat :)



Ja jag kan inte fatta de knappt, for ja sag ju bara nar magen va ganska liten.. Antligen en TJEJ :) Tror du jag shoppat ihjal mig till henne?? :)



Ses snart puss

2012-02-04 @ 00:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0