. ägg

Jag åt nyss frukost (!) Klockan är snart kväll lixom...
Råkade tugga i mig lite gula. Och när jag väl försökt äta upp de så gick de bara inte. De är så vidrigt...

Sen drack jag te som vanligt, men lyckas alltid glömma bort de medans jag sitter vid datorn så jag får dricka de kallt..

De funkar de oxå..


Jag är verkligen inte en kräsen person när de gäller mat, men vissa saker går bara inte, hur mkt jag än försöker!

Gulan på ägget, varken lös eller hårdkokt.
Isterband (har iof inte provat på många år men NEJ fy)
Syltlök typ rå eller kall
Fett på köttet

Sen äter jag helst inte potatismos, men jag har på senare år lärt mig att äta lite..
Enda sedan jag var liten har jag fått kvällningar eller till och med kräkts när jag ätit de. Får en växande känsla i munnen lixom. Men jag hanterar de bättre nu även om jag ibland får pina i mig det.

Saker jag lärt mig äta som jag typ älskar nu men inte kunde äta förut:
Avokado
Oliver
Rå blomkål


Har ni läsare några saker som ni absolut inte kan äta? Jag vill veta :)


Nu ska jag hänga tvätt och diska. Jippi :)

Kommentarer
Postat av: Carola

Strömming funkar fan inte...så grymt äckligt med ben i halsen :p

2010-10-08 @ 16:30:47
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Henrik

Lever är ju inte direkt någon favvo, inte i någon annan form än leverpastej då vill säga, det är ju jättegott men en knäckemacka med leverpastej och några skivor gurka men annars, nej tack..

2010-10-09 @ 08:42:10
Postat av: Jennie

Håller me om äggula,skitäckligt!! o så lägger ja till lasagne på listan över äckliga saker...blääää!

2010-10-20 @ 23:59:06
URL: http://jennie82.bloggpatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0