sex .

Idag blev jag erbjuden sex av en alkisgubbe.. URK..

Han kom in på jobbet, jag nekade honom servering. Han ville ha vatten och fick de.

Sen skulle han babbla med mig hela tiden, men jag hörde fan inte ett ord av vad han sa. Eller så ville jag inte höra..

Sen efter ett tag säger han något i stil med: "jag har en stor, kan vi göra det hemma hos dig?"

Jag säger: VAFAN säger du, jag vill INTE höra mer. GÅ UT HÄRIFRÅN (Han går inte, utan ställer sig upp och säger ännu mer skit) GÅÅÅ UUUUT HÄÄÄR IFRÅÅÅÅN SÄÄÄGER JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!! (Han traskar ut medans han babblar att jag är snygg och sur och vrång...)

JÄVLA ÄCKEL....


Har varit stress på jobb idag. (Mkt att göra på en person) Men mer dricks än normalt.. GOOD fooor mee BAAAD foooor Ania... Höhö



VILL HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag hatar dig ditt äckel.
Vill BARA hem och göra dig hel....


Good Night fuckers... (sorry blev på så jävla dåligt humör av att skriva detta, men de är tillängnat alla skithögar i världen)

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Usch, hoppas det inte är något allvarligt som hänt "här hemma" =( Förstår att det är jobbigt att vara någon helt annanstans när det är något..



KRAM gumman! <3

2010-10-25 @ 18:45:56
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0