jada .

Jävlar, alltså EN gång lyssnade jag på den låten och den sitter klistrad..
Om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då?

Och nu är den på min lista så jag ska spy lite mer på den!!


Idag hade jag fått en Extra vakt på jobbet, men skulle tydligen inte jobba iaf.. Och skönt var det för jag känner mig inte alls på topp!!!


Nu måste jag ut och ta lite frisk luft, ska till affärn och köpa räkor till smörgåstårtan som ska fixas i morgon :)
Mumms..

Borde gå och lämna min cykel på verkstad med, får se om jag orkar de sen.. Eller om jag gör allt med en gång..


Kommentarer
Postat av: s

Okej vad roligt :) Ja jag har semester v 30,31,32,33 så lär ju vara hemma då. Kommer säkert hem någon helg också!



Ja jag lyckades tvätta tillslut :)



Jag kan ta en bild på linnet, dom hade rea på dom i helgen, fast det var bara två kvar i strl l,xl har jag för mig, så säkert därför dom var på rea.

2011-05-20 @ 23:16:13
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0