gosen - 17 jan 2006

(T)
Jag älskar dig, hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig. Att ha dig vid min sida är obeskrivligt. Ditt leende gör mig galen. Du är mitt lilla Miffo som uppmuntrar mig och gör mig glad. På över ett år har vi aldrig bråkat, det händer att vi är lite småsura på varandra, men det går juh över väldigt snabbt :) Det känns som om vi vet varandra utan och innan. Du är född i Miffo skogen, och du är precis den jag vill ha. Sprallig som en vildkanin som blivit till fångatagen. Du säger att jag bor i Miffo skogen, och det ä nog faktiskt sant. Jag är väl en liten vildkanin som vägrar att va still jag också. Finns så mycket vi delar allaredan. Men förhoppningsvis ska det bli så himla mycket mer. Längtar till flytt sååå mycket. Hur många minnen kommer inte sitta i dom vägarna sen!? :) Ibland blir jag så rädd att du ska sluta älskar mig, lämna mig och aldrig återvända. *får typ klump i halsen med tanke på det*. Vill aldrig att du blir mitt förflutna. Älskar dig mer än jag älskat någon annan. Har aldrig varit så kär i någon innan. Nu tänker en massa folk säkert (så skriver juh alla när dom är kära) och jo det kanske, men ja menar det verkligen. Visst har jag varit riktigt kär innan, men inte som nu. Det vet mina vänner, men som sagt, dom säger att saker har förändrats nu att jag typ klättar på väggarna om jag inte får träffa dig. Det är sant, i din närvaro känner jag mig så himla trygg.

(Lars-Åke)

Älskar dig för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0