värme - 23 jan 2006

Värme för hela kroppen! Kan behövas i vinterkylan.

Jag är så jäkla glad just idag. Allt, precis allt känns så himla bra just nu!
De senaste dagarna har varit helt fantastiska.
Nu har en del saker släppt och det känns enormt bra.

En sak är att jag vet var siamesen står och vad hon går för.
Kanske inte vad jag riktigt trodde, men jag vet i alla fall.

Kärleken blomstrar och allt känns bara så toppen.
Såå himla underbart ! Snart flytt och allt. Skönt.
Du, gosen, du är vackrast.

Ska nu ta hand om Cornas lägenhet i en vecka framöver.
Skönt att va i stan och kunna göra va man vill.

Som sagt, helgen har varit jätte bäst och jag har haft as trevligt.
I lördags va vi på Bogegatan och drack lite.
. Sofi Jenny Timmy Louise Andy Zahra Micke .

"Jag har aldrig"
Det va långa disskusioner om en massa saker.
Men det som Zahra (tror hon kommer ihåg) sa då gjorde mig glad i hjärtat.

Babe, det du sa i lördags natt, dina underbara ord, gjorde att min själ och mitt hjärta blev riktigt varmt. Vet inte riktigt ännu om jag tror mina öron! Men jag blev riktigt glad ;)

Helt klart en kanon helg.
(Tack Linn för papprena)

Snart in till staden.
I morrn fika med Sammyponken

Tack o Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0