midsommar - 23 juni 2007

Efter en hel dags velande så valde vi att åka till Svarthäll, Ihre

Ett bra val eftersom det kom lite regn då och då, fanns juh tak över huvudet lixom.

Kattvik har vart toppen men fan va skoj det va igår..

Jag Timmy Zarah Andy Manne Danne Fredrik Jöran (och tessan ett tag iaf)



Fan vilken kväll.. Allt kändes så jäkla bra. Alla var söta mot varandra och känslosamma punktar blev träffade ganska ofta under kvällen, men det är då man vet att man har sina vänner..

En annan punkt släppte igår. Du ska bara veta vilken känsla det var älskling. Har väntat på det. Misstolka mig rätt. Älskar diig!<3

Helt klart en dunderlyckad midsommar 2007 :D

Saknar er girls, hoppas ni fattar det! <3

Idag har ja någe så förbannat ont i ryggen, svullen är den me, hoppas att jag kan röra på benen i morrn när jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0