hajjar .

hajjar inte..

Idag vakan jag och Linn klockan 15.00..
Så nu har vi suttit vid våra datorer och haft ett öga på någe haj-program :)

Dags att äta någe kanske..

Jag är ännu sjuk.. Undra hur länge de ska hålla i sig.



Som sagt, man får se vad som händer när man kommer hem.

Skönt att snacka av sig igår iaf.


Ikväll ska jag och Linn ut och göra byn osäker igen :)


Kom på att jag önskar mig pressentkort på apoteket också.. Kul att önska sig va?? :)


Nu ska ja hämta någe o äta, lite pepparkaksdeg kanske, bra frukost!! :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Det var en lång sovmorgon kan man kalla det :), men det blir lätt så när man jobbar nätter.

2009-11-16 @ 11:11:04
URL: http://lindall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0