. viking

Var på fotbollsmatch igår, första Vikinng matchen!!

Igår hade jag och Linn en riktig mys dag!

Vi gick upp skapligt. (tidigt) Åt en macka sen tog vi bussen till Kvadrat. Ja, vi skulle ju köpa cyklar på Biltema..
Men den Linn ville ha va tydligen slut. O sen de största problemet, de tog dem 4 dagar att montera cykeln åt en, de va ju inte va vi tänkt oss. Vi ville ju cykla hem dem med en gång.

Så skulle ja ju byta mina lovers till gladiator sandaler, men de fanns bara vita, så dem fick de bli. Ska ringa nästa vecka o se om de kommit in mer bruna, för de är de ja vill ha igentligen...

Sen åkte vi bussen tillbaka till Stavangaaa, gick och köpte matchbiljetter sen satt vi oss på en av uteserveringarna i hamnen. LOOOVELY!!
Åt en jätte god burgare med potatis till.. Mumms.

Sen drack vi väl en eller två öl :)
Gick över till Baverley (Vikings lilla tillhåll under matchdagar)
Tog en eller kanske två öl till :P

Sen åkte vi båt över till stadion. As coolt. Blev någon öl på båten oxå.. Vi hade valt ganska dåliga platser (ganska dyra) på matchen.. Så vi flytta oss till hejjarklackens kortsida. Viking va sämst i typ dom första 70 minuterna.. Men sen blev dom bättre, så matchen sluta 1-1. Rättvist, för Viking förtjänade då inte vinnst.. Sorligt men sant..

Sen båten tillbaka och en massa mer öl.. Massa gloande på den sjukt snygga killen bakom baren :) Hehe, sen ännu mer öl.. Typ 12,13 timmar senare gick vi hem..

Är trött idag.. Ska jobba kl åtta.. Behöver nog sova middag sen.. (Kommer ja inte hinna, men drömma kan man)

Nej nu ska ja klä på mig tror ja (orkar knappt)!!
För man ska ju luncha med May!! :)

Linn påminnde mig just om att ja igår fick reda på att jag för ett tag sen slagit ut halva tanden på en kille på Backstage.. Aj faaan... Så kan de gå.. Men han hade iaf fått i den nu igen..

God fortsättning
                   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0