tecknad profilbild.

Mkt snacka om detta på Facebook nu


Jag har bytt min profilbild till en tecknad figur som betydde något för mig när jag var mindre och hoppas andra också gör det. På måndag (6 dec) borde det inte vara några människoansikten, men en massa barndomsminnen på profilerna! Detta är en kampanj för att stoppa våld mot barn! Jag deltar - gör du?


Så jag satte Lejonkungen på min profil


Sen skrev Moa till mig att de va en grupp pedofiler som startat detta, och att dom tydligen visat de på nyheterna..
Blev ju direkt äcklad..

" Gruppen som ber alla att ändra sin profilbild på
sin favorit seriefigurer Är egentligen en grupp av Pedofiler. Dom gör
det för att barnen kommer att acceptera deras Vänförfrågningar snabbare om de ser en tecknad serie bild ..  Det har ingenting med våld mot barn att göra! "



Men nu undrar jag, man vet ju inte vad som är sant. Har någon sätt detta på nyheterna eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0