nu är de nog .

Fan mitt humör dras upp och ner som en jojo hundra gånger om dagen..

VILL inte att de ska vara mer tråkigheter nu!

Jag har även fått några bra nyheter och är så super glad för de i hjärtat..♥

Men just nu överlappar de jävla dåliga nyheterna allt det som är bra.. Och de är INTE så jag vill att de ska vara..


Från och med idag blir alla besked bara glada! okej!!!



Älskar er så de gör ont i hjärtat! ♥ Nu blir allt bra!! Annars klarar jag inte av att vara där jag är!

Kom aldrig mer hit, aldrig mer nära för jag haaaaatar dig ditt äckel, du gör intrång på mitt liv och jag hatar det...

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Glada nyheter: Du är det bästa som finns Louise! ♥

2010-10-13 @ 14:43:23
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0