. fötter

Mina fötter känns som två betongklumpar som håller på att ramla av benen..
Dom dunkar och pulserar och gör helt enkelt svin ont..

Tuffa dagar på jobbet ;)

Imorgon har Ania från jobbet födelsedagsfest. Jag o Jeanneth ska gå dit. De är pirat tema. Och jag tänkte klä ut mig till Pippi Långstump för de är typ de enda jag kan komma på som jag har lite stuff hemma till.. Eller en randig tröja är de jag har. Och Pippis pappa är ju sjörövare. Lite långsökt men vafan!

Så Jeanneth kommer hit innan och jag o Linn ska koka ihop någe smaskigt till henne ;)
Sen blir de bästa receptet på brownis som vi faktiskt fått av just Jeanneth :) Mumms mumms



Är de inte sjukt att man kan bli så glad över så dåliga nyheter? Klackspark på den..


Nu kallar mitt duntäcke som jag köpte på IKEA igår..

Nattnatt  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0