. piss

Igår blev de en kaffe med Danne. Sen åkte jag till Bro och Zarah fotade mig :)
Blev många kuliga bilder..

Sen åt vi fluff. Ap gott va de.. Nya drogen..

Andy lagade GI mat och den va super god. Kantarell sås me kött.. Mmmmm..


Sen PINKA kattskrället i MIN väska :) Så nu kommer min mobil lukta surt :D hehe

Nej så farlig va de inte, för jag han kasta bort honom.. Stackarn..

Ikväll blir de kräftskiva i Bro :D Så Z o A:s kräftor ligger i min bil o tinar :)
(Fanns inga på Maxi igår så jag fick köpa de idag)

Var hos Naprapaten klockan åtta i morse. En riktig naprapat. GUUUUD va ont de gjorde, och vad de knakade.. Men just nu känner jag mig 5 cm längre. Och kan vrida på nacken utan att vrida på resten av kroppen. Sen fick ja lite akupunktur. Skönt..
Han sa att till kvällen skulle ja känna mig överkörd, hur nu de känns :) Men jag kan ju tänka mig...

Han va iaf sjuuuukt mkt bättre än dom som har kliniken vid hamnbacken.. Här kändes de som de gav någe iaf + att de va billigare och längre.. Good..

Imorrn blir de fotbollsfinaler i Korpen. Kul. Hoppas jag inte känner mig helt överkörd då iaf :)
För de ska de andra göra :)

Sen blir de party, ska bli hur kul som helst..

Men sen åker jag på söndag.. De ska bli kul att komma till Norge igen :)
De känns så mkt bättre nu..

Kommer bli sorgligt att lämna allt här! Eller allt o allt.. Men familjen och de goda vännerna..
Resten står ju förmodligen kvar precis där jag lämnade de!


Nu är jag i Boge och har varit de sen i förmiddags.. Väntar på Cornelia som är ute och rider, men nu börjar ja bli trött på att vänta...
RASTLÖÖÖS!


Gotlands Radion va på när jag kom ut hit, och jag skratta gott för mig själv när Peter Öhman framförde en fin truddilutt på Maris Cafe..
"Nu blir de Lördags match" hahaha

Naj nu ska ja till stan, syrran kom just!!
                          ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0