. grr

Fan jag hade en helvetes dröm i natt.. en dröm som gör mig FÖRBANNAD!!! En dröm som får mig att tänka på saker jag inte har energi eller lust att bry mig om, men om man drömmer om de så är de fan inte lätt att hålla tankarna borta...



VAD I HELVETE ÄR DE FÖR FEL PÅ DIG???????

TA DITT SATANS ANSVAR!!

De är inte dig det är synd om, inte ett dugg!! De är det stackars barn DU satt till världen men inte tar ansvar för som får lida. Du är fan sopslut i hjärnan om du inte kämpar till tusen!!!! De är ett oskyldigt BARN ni har satt till världen!! Och att inte tänka på slutsattsen innan, är bara ett tecken på att du förendrats!

Att mamman inte är i bilden var ju redan uträknat sen innan. Bara ännu en anledning till att du SKA ta ditt ansvar!!

Man tror folk växer till sig med åren. Men ibland blir man förvånad!!

Ta dig i kragen och gör det rätta de är DITT BARN det handlar OM! Du kommer ångra dig så in i helvete senare.. Och då kan de redan vara försent att läka ett litet litet hjärta.. Ett hjärta som blivit djup sårat och ÖVERGIVET!!

KÄMPA! Du blir en bra pappa då! Du är väl inte den som struntar i ett barn? och särkilt inte ditt eget?? Då måste jag varit blind, döv och efterbliven ett par år i mitt liv..

Jag hatar när folk endast tänker med en del av kroppen (och då syftar jag inte på hjärnan) och sen INTE tar sitt ansvar! De finns många lömska tjejer i världen och de är ju fan ingen nyhet. Jag anser också att man är TVÅ till att göra ett barn naturlig väg. Och att man inte kan lita på att abort är en självklarhet för alla de borde väl vem som helst kunna räkna ut??



Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0