mat o jobb .

Ja va ska man laga för mat?? Kankse bara ska skiita i de och gå ner och käka pizza??
De är snordyrt med pizza här, närmare 200 spänn..

Men de hade varit väääldigt gott :) Inte för att den är som en "gotländsk" pizza, men iaf..


May slutar klockan 20, och ville hitta på något..

Jag har blivit försoffad och vet inte alls vad det är med mig..
Igår höll jag på att svimma på jobbet, de va sjuukt äckligt.. Jag hatar den där känslan.. Tror att de är precis så det känns att dö.. Och jag vill inte veta hur de känns att dö!

Allt bara försvinner låångt låååångt iväg och de blir helt konstigt för ögonen..

Tur jag inte svimmade, de hade varit bra pinsamt i baren..



I helgen är det OBS-Cup på Gotland, och jag vill så gärna vara hemma och hejja och kolla. Spela fotboll hade jag också kunna tänka mig gjort!!

Har sökt massa sommarjobb nu, blir galen när man får mail tillbaka om att de är för tidigt att söka osv.. MAN VILL JU VETA NUUUUU!

Någon som vill anställa mig, eller vet var de behövs sommarjobbare? Helst dagjobb, men jag är inte kräsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0