Oktober 29

Då kommer jag sitta med goda vänners sällskap på flyget ner till Thailand :D Lovely..
Igår bokade jag biljett för mig o bumbi. Jag vill att babe ska med oxå, men eftersom han inte har något jobb, eller jo tre veckor i sommar så kanske han inte har råd.

Sen vill ja ha med mig fler av mina änglar oxå, men som sagt framtiden är ovis. Men de skiter ja i ;)

Mamma sa igår: -Så länge!!?!?! Har du verkligen råd med det?!?!

Då tänker ja. Jo de va kanske därför ja bokade enkelbiljett och får se va pengarna räcker till.
Ska fan inte köpa en massa onödigt här hemma fram tills resan, ja har juh fan allt ja behöver!!! Kom i håg de nu fislis..

Ja så den 29 oktober åker vi flyg via Berlin till Bangkok, sen får vi se var vi landar.. :D
Jag, Bumbi, AnnaB och sen kommer syrran dit från Australien oxå :) Whiii.

Nu ska ja åka till jobbet..

  ♥
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0