tvätt tant

Idag gick ja upp kl 9 o gick ner o tvättade vis tio till nu, ska bara hänga upp lite fuktiga kläder nu me...
Dammsuga lite oxå, för det der ut som hellvete här.. Ja har ingen lust och energi att städa..

Däremmellan ringde jobbet o fråga om ja kunde komma o jobba vi 4, o snäll som ja är så ställer ja så klart upp..
Lite sorligt att man inte får ut något av det bara....... Händer inte mkt på den fronten nej..

I övrigt, är ja ganska förvirrad i mitt huvud. Det är en massa tankar som snurrar där.. Och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det...


Jordin Sparks feat Chris Brown - No air
Mkt fin..

Nu ska ja städa av lite så svetten dryper, hänga lite tvätt, sen ska ja duscha sen drar ja till jobbet. Kanske skulle äte lite oxå?



    "De som händer, de händer av en anledning"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0