I drömmarnas land

Idag är det den 27 mars och det betyder 40 månader tillsammans med han! :)

Jag ÄLSKAR dig .

Den 27 november 2004 var dagen då vi blev ett par.

Den dagen och alla dagar innan glömmer jag aldrig. Tiden går och de blir till år. Fantastiska år nästan jämt ;)
Med dig är jag stark,
Med dig är jag underbar,
Med dig har jag allt..


Snart blir det flytt till 3:an..
Har packat ner en MASSA skit i kartonger,
dom ja inte orkar ha kvar när ja en dag ska städa vår lilla lägenhet.

Idag va  ja C och M och hennes syskon o lill-killen på clubkväll på Lindex och Vero Moda..  Ja shoppade lite på de tokigt billiga priserna på Lindex :D
De är kuuul me kläder, jag som behöver så mkt till :/

Dags att krypa till sängs.


     Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0