Så här på kvällskvisten

Slöt nyss att jobba och är på väg till sängs. Trött och hängig va jag nyss men inte längre. Kom underfull me att ja va tvungen att skaffa tillbaka min blogg. För vissa kvällar/dagar vill jag bara skriva av mig!!
Festen i lördags va super skojjig. Och vill redan festa igen (alkoholberoende =O!!) 

Grabben är iväg ikväll och jag ska få breda ut mig som faaaan inatt.. NICE!!!

Jobbar hela helgen, så ja skulle behöva sova ut klokt dessa nätter!!

Igentligen vill ja inte jobba, utan vara i goda vänner sällskap och glutta den bästa omgången av melodifestivalen. Som förövrig tar kål på deltagarna enligt ryktena...


Nej nu ska ja sova...

Synd att man inte kunde va me er i morrn. Känner mig lite bortglömd ibland, men när ja väl får chansen så jobbar man, så ja förstår att de tröttnar....


♥  Sweet dreams!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0