Lite tarar i natt .

I natt grat jag en skvatt! Hatatde Linns sa mkt, men var ledsen att vi inte langre va vanner. For ja alska juh henne!
Jag och Linn va ute o bodde i en stuga mitt i vintern. Massa slitegrabbar va med oss..
Jag star och duschar i lung och ro.. Tills nagra sliter upp dorren pa badrummet och jag far springa ut naked i snon! Ja blir sa forbannad att ja slar till nagon av grabbarna innan ja lyckas ta mig in igen!
Nar ja val fatt pa mig klader och inte ens hunnit torka mitt langa har, sa springer ja ut till de som annu sitter kvar och grillar.. Linn sitter dar och sager att hon visste om vad killarna skulle gora men att hon inte gjort sa mkt mer at det an att saga:- Na men gor inte de, de ar inte sa snallt!
Jag blir forbannad pa henne for att hon inte sager till pa skarpen eller gor nagot mer for att stoppa dem!!
Jag startar min moppe och aker darifran storgratandes...
Nar ja kommer hem raderar jag min facebook, lunar, msn och tar bort linns nr fran mobilen..
Jag gratar lite till for att ja misst min bastaste van!!


Igar va vi pa MBK och slosade lite timmar.. Vi at pa en mummsig resturang me en stooor salladsbar! Sedan gick vi och sag The House Bunny pa bio. Den va bra! Lite skummt: innan filmen startade fick alla sta upp i nagra minuter o hedra kungen! Tank om vi skulle gjort sa hemma!

Igarnatt bombade och skot som nagra gator bort.. Dar vara nya sveska vanner bor. Lite laskigt, men vi marke ingenting eftersom vi bor mitt pa ett hotell i ett rum utan fonstrar!

Men vi mar bra och kanske vi far aka till Kina nasta vecka!!! Kanske!



   Linn


Kommentarer
Postat av: Linn

Åh vad jag saknar dig nu!!!

2008-11-29 @ 17:11:50
Postat av: Jessika

hehe guud alltså... stackars dej:P hemsk dröm

2008-12-02 @ 20:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0