Sol sol stralande sol .

Har kommit till Kho Tao nu. En fin o som ja hela tiden velat besoka. Den ar poppis bland dykare!
Batresan hit var skit, som senast typ, fast ja madde illa hela tiden nu, inte sa kul.
De ble inte battre nbar folk spydde runt en heller!!

Slutligen kom vi i land o ja kastade mig ner pa en resturan, glad att kanna fast mark under fotterna..
En piffig dam kom o fragade hur ja madde o sjalvklar om vi hade nagonstans att bo..
Hon va trevlig. Vi svara att vi inte hade de, sa vi fick aka me henne till hennes stalle, pa andra sidan on, sjukt laskig vag..
Typ 70 graders lutning da o da.. :)

Inatt vakande ja o Linda av ett hogt ljud precis vid oss i Bungalown, vi kastade oss nara varandra under tacket o skakade av radsla, sen borjade de kraffsa (typ nogot stort me klor) Som sprang under varan sang..
Vi skratta lite o viskade va faaan ska vi goora, vaaa faaan ar de for nogot..


Vi kot ut ur bungalown o sammlade oss lite. Sen va ja bara tvungen att ga in igen for ja holl pa att kissa pa mig, ja los igenom hela bungalown o sprang pa dass, sen gick ja o la mig efter en stunds lysande till!
Vi tog ner myggnatet o Linda leta ratt pa sina oronproppar..
Jag hor ljudet under mig igen o kastar mig till Linda.. Va fan ar de lixom!! De lat helt sjukt konstigt o hogt. O de lat som de hade klor nar de sprang... Fyy fan.. Tillslut somna ja igen men har inte sovit bra i natt!

De har vart soligt idag o igar, me lite moln, men ja hoppas vi lyckas fa lite farg iaf...
Vart stalle ar helt underbart forutom krypet i varan bungalow.. Ja tror de va en odla av den storre sorten men ja vill inte veta!! Oronproppar inatt!!!!!


Ska stanna har ett tag sen ska vi over till fastlandet o vidare upp mot HoaHin!! Sen vidare Bangkok!!
Lite segt att lagga in bilder, sa de far ni se nar ja kommer hem o satt de i album istallet!! :)

Linn, hoppas du klarar dig bra dar hemma:)

Saknar er dar hemma, ska bli kul o komma hem till er i jul :)

  ♥
       Thailand

Kommentarer
Postat av: Linn

jag klarar mig, men de är knappt! ;)

2008-11-15 @ 14:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0