10 h .

Då bär det av till varmare länder om tio timmar :)

Va förresten hos blodcentralen i måndags, men då kom ja lite längre med mitt givande.
Ja la mig i stolen och de puttade in nålen. Sen visade de sig att mitt blod inte rann tillräckligt fort just då, så ja lämna den lilla skvätten så fick ja gå igen!! Så om åtta månader ska ja göra ett nytt försök..

Nu står väskan redo och klar att lyftas vidare mot Visby flygplats..

Linn sov hos mig i natt, de va mysigt att få umgås me henne nu innan ja åker..
Men natten blev inte lika närgången som sist, eftersom vi hade två täcken :) hehe

Nu ska ja sova sista natten i min säng på två månader :) :(


Kommer sakna er.. Lovee*



    Sov så gott alla tjuvar o banditer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0