De vala inte mkt .

Har då jobbat i en timme. Sen behøvdes jag inte mer. Missar lite money, men ja kanner mig inte helt kry.
Kanske ska kosa mig me en øl, då blir jag nog friskare! :) inte sant?
Hem o se lite mer Gossip Girl kanske. Har bara 4 avsnitt kvar :(
Ar helt innne i de, drømmer om de att ja ar me i serien o massa andra sjuka saker..
Like this shit :)
Så den 16:de kl 06.00 ska vi va på tågstationen. Hur fan ska man orka upp? De blir o va vaken hela natten de:)
Sen kommer vil till GBG kl 22.00 :)
Då kommer syster, Madde o en av syrrans vanner o hamtar oss. Ska bli sjukt kul!
Vi ska då åka till Ullared i dagen darpå ska vi gå på Gekås :D FAAAN va skoj de ska bli. De stallet gør mig salig :)
Sen blire julbord nu på Søndag, me Cardinal. Ska bli sjukt kul hoppas jag. Ja stanger den kvallen, men natten ar lång :)
Bara ja nu inte blir sjukt tills dess :(
XOXO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0