Miljonär och socialfall .



Idag gick jag in på mitt konto för att vända o vrida på mina sista korvören, skulle föra över pengar till syster.
Fick mig en chock och undra om jag började bli virrig.. Har en massa pengar på kontot står de, så jag går in och kollar va de är som hänt.. Och där står de LÖN..

Whaaat, ja kan inte få den norska lönen på ett kont som dom inte ens har konto nr till.. Men sen börjar jag fatta att de är från ICA... -"Men ja ska inte få pengar därifrån" tänker ja för mig själv.. Nu har jag fått någon annans härliga lön.. Så ja tar o ringer hem till syrran! Hon öppnar brevet och säger att de är alla mina semesterdagar som jag inte tagit ut. Alltså ALLA (har inte använt någon) på 2,5 år.. Herre min guud va jag blev glad..

Sen sa hon oxå att ja fått betala 10.000 i skatt..
Jag ber bara min gud att den går till någe viktigt.
Inte för att vara sån att dra alla över en kant, men jag vet många som "fuskar" me socialbidrag och mest får de av REN JÄVLA LATHET.. Då blir jag FÖRBANNAD att jag ska behöva jobba som ett svin! Träffa min familj, mina vänner mindre och inte hinna med mina intressen.. Så ska dom LATA JÄVLARNA få en del av min lön för att sitta hemma på sina rumpor o bara jäsa..

Nu vill jag då säga, inte alla.. Men dom som är fullt friska och kan jobba som vem som helst. Vissa kanske struntade i skolan total, men de är fan ingen bortförklaringen, finns jobb eller utbildning att få trots de.. Om man bara orkar kämpa lite för de..

Har även männiksor i min närhet som kämpat sig upp, de tycker jag om.. Men dom som inte gör ett smack för att slippa socialbidrag eller ännu värre ljuger om massa saker för att få bidrag. Arrrrg blir ja.. Nu slutar ja tänka på de!

Hoppas mina pengar gick till någon skola där de behövs mer sakar för att barn me handikapp ska få gå på samma skola som de som är utan handikapp. Dit gick mina pengar.. I min värld skulle dom gå dit, så de gjorde dom hoppas jag!!

Pengarna som jag fick ut åkte in dirket på sparkontot. För vissa delar av dom pengarna kommer gå till:
♥En ny bärbar dator
♥En resa till Asien
♥Och en egen bil i framtiden





Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Shit, om det var 10 000 i skatt lär du ju ha fått en REJÄL lön, blev både nyfiken och avis nu! xD

2009-12-03 @ 08:03:49
URL: http://zarlei.com/
Postat av: Anonym

sug kuk

2011-08-07 @ 23:43:52
Postat av: åke bidrags fall.

jag vill knulla dej i röven din blonda slyna sen fylla din mun med sperma----------------

2011-08-07 @ 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0