jaja .

Imorrn åker jag till Boge för att min äldsta älskade syster me familj kommer till Gotland :) <3
Sen på fredag drar ja till Linn, vi tänkte göra en fin midsommarstång.. :)

Sen invänta Jenny Danne me fler och musik.
Sen blire sill, bränboll, kubb och lite grillning tror ja.. Och en jäkla massa shots/snapps
Kalla de va ni vill men ja och Linn kör inte den treditionella.. ;)
Sen vidare.. Ja ska ha minst lika kul som midsommar för två år sedan!

Fick höra en massa konstiga saker idag! Som om du ens skulle våga va stöddig mot mig?
Nää trodde väl inte de heller. Du skulle bara våga!


Sen känns annat lite halvkonstigt..
De tog dig inte ens en månad att binda dig me någon annan. Vi träffades juh typ nyss då!
Fattar inte va vi tänkte me. Men va i helvete gööör de dåå!
Ja sa till dig precis som de va, hur allt gick till och att de kändes piss att göra något sådant för att ja ännu hade massa massa känslor kvar för dig och att allt blev så fel den hösten. Och pang va ja fick tillbaka.. Snacka om jordskakning.


Men du vet väl va som händer medans du sover?
Nää trodde inte de heller... Mer vaksam kanskedu borde bli?


Hitta ringen idag, och den va fin, lika fin som då.. Jag tycker inte de är något konstigt me de. För den är fin! Den betyder fina stunder för mig! Den gör nästan att man glömmer allt skit som varit om ja ska va ärlig.. De är som sagt inge konstigt me de. Varför gömma de för.. De är inte samma sak som att riva ur ett par sidor i en bok.. Man kan inte göra så me livet. Minnen kommer alltid att stanna så länge man är frisk! Och de är inge konstigt me de heller!

För ja ska va ärlig resten av mitt liv nu framöver..
Har bara kommit fram till bra saker me att va ärlig..

För så oärlig och skamsen som du, de förstör bara en jäkla massa och så vill jag inte vara!


Längtar till klockan sju i morrn, då blir jag ledig :) Tur de finns massa kex att kolla på nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0