ladyboys .

Idag va de match, men eftersom ja är sjuk så ble de inge spelande för mig, men dom klara sig bra :) Vi vann me 5-2 mot tofta. Julia skada knäet, hoppas hon och knäet mår bättre nu!

Igår gick ja upp tidigt och hämtade tessan o erre, vi åkte och fixade lite me tessan.  Hon blev så fin :) <3

Sen så samlades vi på säves parkering. Ja sällskapade me Jenny..
Bilfan koka vid söerport. Men allt löste sig :)

Så gick ja nere vi hamnen och kolla alla fina bilar och studenter.
Tog miljoner kort på tessan och camilla och lite fler folk :)

Sen fika vi i almedalen! Träffa hardy och patrik oxå! :)

Sen gick jag och Erre till Claras och käka pizza. Sen visa HairCut upp sina fina balfrisyrer och syrran vann me sin fina :D

Sen åkte jag och Erre till Vall oh hälsa på.. Värsta polispådraget vi stenkumla gropen, nyfiken man blir!

Idag har jag jobbat, sen hejjat på mitt lag. Och nu är ja sugen på att sova. Ledig i tre härliga dagar..

Städa ska ja försöka hinna me.. :) Kul..


Du sjunker bara längre och längre. Tänk lite för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0