drömprins - 12 jan 2007

Läste idag något intressant.(?) Hade tråkigt och raderade min blogg som ja haft i en vecka kanske.. Kom in på någon annans blogg av ren uttråkning. Där läste jag endel intressanta saker.. Visste de redan innan oxå, men trodde inte det va så djupt..

Jag är ingen sur o butter brud, så jag fattar inte varför vissa (sånna som framför allt inte känner mig) ska gör allt för att reta upp mig.. Va har jag gjort lixom!

Läste oxå att du skaffat grabb. Såå..äntligen kanske du kan sluta tänka på min!?

37. Vem saknade du?
Timmy och Erik


De där med bara-vänner-känslor-snack kan du skippa, jag skulle då inte skriva ens till min bästaste bästa vän att han va min drömprins, OM det inte var andra känslor inblandade!!

Har bara så svårt att förtså de.. Varför göra livet surt och bittert för andra? För det verkar vara din utgångspunkt... Endast att göra mig pissed of..

Jag har inte blivit pissed of, bara lätt irriterad.

Vill heller inte att de ska bli någe tjaffs, jag älskar att lära känna nya människor och få nya kontakter. Även hans vänner, men du gör det inte så himla lätt.

!?!?!?Frågande!??!?
Till tjejen som är den första att läsa mina DB, varje gång!


~~Träffade min lilla pepparkaka idag! Linn välkommen hem! <3~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0