kampala - 3 dec 2006

Ar nu i huvudstaden, skiiiiitigt som faaan. Har kopt skor. Kanon.
Maten ar helskum, sa de va gott me en pizza nyss :) Hawaii..

Familjen jag bor hos blir bara storre o storre, men oxa battre o battre...
Muppigt att skriva utan AAO ;)

Saknar alla dar hemma sa jakla mkt...
Vill krama om och pussa alla.... :(

<3Timmy<3

Saknar lilla skrutt Alex.. Tankte kopa en fodelsedagspresent till honom nu..
Onskar man kunde skicka ett sms till honom, o saga hr mkt man saknar honom...
Men han saknar nog inte mig. Han har juh Timmy nu , for sig sjalv och allt :)

Linn Mirre Sofi
Jenny Josse
Madde Joran
Chrissa Henke
Cornelia
Mams Papps
+ alla andra jag kanner.

Ska bli grymt kul o komma hem...
Om ja kommer hem med allt ja handlar hela tiden.. Saaa billigt.
Det kostade 1000 shille for 30 min = 4 kr
Aven bodaboda (Moppe) kostar 4 kr.
Allta ingenting.

Hemlangtan..

Sak skriva ner min dagbok fran resan har sen ;)

Puss&Kram ses pa stan!

ps. sverige ar 2 timmar efter Uganda ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0