sjuk - 20 jan 2008

Har nu varit förkyld en massa dagar!
Så igår bytte ja bort mitt pass på jobbet för ja kände att ja inte skulle klara av det..
Imorse vaknade ja frisk som en nötkärna trodde ja, men när ja stod o skulle sminka mig kändes de som om ja skulle svimma och spy..
Min maga mådde inte alls bra, så jag blev tvungen att ringa jobbet och säga att ja var tvungen att va hemma.. Känner mig dum  för de, men skulle inte klara av att sitta i kassan idag!

Sitter och sveper proviva blåbär..
Syrran kommer ner och säger att hon ska till ÖB och undrar om de är någe ja ska ha..
Hon tar upp piller paketet hon gett till mig igår och säger, :- Undra va de här ger för bivärkningar..

Hon tar upp beskrivningen och skrattar.. Bivärkningar : Huvudvärk yrsel magknip och diaree..

Jippi. Alltså ska ja inte äta dom någe mer..
Men ja är inte säker på om de är bivärkningar eller magsjukan..
För Timmy har vart sjuk nu ett par dagar, utan att äta pillrena..

Jobbar kväll på torsdag hos tanten! Har nästan glömt bort va man gör där efter julledigheten :)

Sen på fredag åker vi ut till Fårö med hela tjocka släkten. På lördag åker ja o Chrissa in sista färgan för att spela Coop Forum cup.. Min match börjar kl 03.13..
Va vi ska slå dom alla.. Eller hur tjejor?? ;) Hihi*

Och snart är det bara två veckor kvar till Thailand :D Äntligen ska man få träffa Cornelia!
De ska bli så jävla kul!!

Hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0