stångaspelen - 10 juli 2007

I helgen är det stångaspelen. Men ja ska inte spela Pärk i år. Hade velat, men min kära syster som alltid brukar fixa med mig är juh i Australien! Sen så jobbar jag torsdag me.

Men på torsdagkväll åker jag och Timmy till Siv, Micke, Tim o Lina och det brukar alltid va så himla mysigt! På fredga spelar timmy pärk. Å då ska de bara va sol, för ja vill ha sol!

Har blivit så enormt förkyld efter fredagens bravader. Grillning vid Linns farmor och farfar. Hur trevligt som helst.

Mirre Sofi Linn Linn Josse Greta Vickan Sara Erenia. De blev grymt trevligt det :)

Men huu ja klarade inte ens komma ur sängen på lördagen. Så ja va tvungen att ringa o sjukanmäla mig. Pinsamt VA? Hu, varför ska ja jämt bli sjuk för? Jag sov till halv tre på lördagen. Inte likt mig direkt. Kan knappt sitta i kassan än, för att ja hostar så ja håller på att spy.

Jobba två. Ledig två. Ska bli skoj i helgen.

Har nog bara urbra minnen från Stångaspelen!

;)



Ses kanske där!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0