turistas .

Idag har ja jobbat 12-21. Satan va mkt de va att göra, min arm går ännu automatiskt :) Nu är friden på öjjn slut.

Helgen va lyckad. I fredags grilla vi här hemma och spela lite kubb, iaf några av oss..
 Sen på lördagen va ja o syrrorna på stan. Sen på middag hos familjen Cöster, för "lilla" Wille skulle konfirmera sig..
Klockan 20 hämta ja Madde på jobbet och vi drog ut till Jonas. Alltid lika trevligt.. :)

På vägen till stan fick jag en klump i magen när vi mötte två brandbilar på Romavägen..
När ja väl pallrat mig upp klockan nio efter tre timmars sömn fick jag reda på att någon idot har brännt ner Garda skola till grunden den natten...
JÄVLA idioter.. Vafan är de för människor.. Har nu fått veta att de va någr ynglingar i 15 års åldern som var anhållna på sanolika skäl misstänkta.. Va i helvete tänkte ni???
Fan va ja hade skämts ihjäl som förälder till dessa ungar.. Vafan har ni för koll?? Låta ungarna springa ute klockan mitt i natten i GARDA??? WHHAAT!

Sen har ja seplat min första match i år oxå.. De blev två - två.. Men vafan. Mitt lag LADYBOYS spela idag me när ja jobba, och vi vann visst :D

Nu ska ja knyta mig. För i morrn får ja säga hejdå till min familj som far till värmen.. (huset för mig själv) (dubbelsäng för mig själv) :D :D så ett hejdå kan de va väärt :D

Gonatt

   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0