väggmålning - 2 nov 2006

Idag lånade jag overhead-maskinen i skolan, och Micke fixade bilden till väggen åt mig! Bara för att Jöran är så seeeg. :)

Sen skissade jag och Henke upp den på väggen medans Timmy bryggde kaffe.

Det ser lite skummt ut, med massa streck o grej över allt, man får ingen klar bild när man tittar på det direkt. Men de blir nog mycket bättre när det kommer lite färg på den oxå ;)

*det har börjat snöa*

I helgen ska jag och Timmy på inflyttningsfest i "huset", alltså där vi ska bo, men min syrra och Henke ska ha fest nu. Om ett tag är det min och Timmys tur :D

Inte såå mycket kvar nu!



Föresten... Det är super sexiga sångerskan Christina vi ska ha på väggen* ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0