Äntligen..

Då var nätet igång hemma igen :)

Ja o Linn har skalat massa räkor o gjort skagenröra. Någon som kan fixa lite dill??
Linn föreslog att vi skulle klippa ner lite gräs..
Så tog ja hellre lite kål av blommorna.. :)


Ikväll börjar jag jobba kl 20 :)
Sen jobbar ja resten av helgen.
Sköönt, behöver vartenda öre ja kan få till min nya data:)

Idag är egentligen bara en dag som alla andra. Men ändå inte..
Skönt ja har min underbara sambo o mina härliga jobbisar :)
För fem år sedan va denna dag verkligen speciell, men idag är de mer bara en dag lixom..
Visst känns de, de va en fin tid, inget ja gömmer. Men alla blir vi äldre och vill olika saker.
Då fanns de inte många fler vägar att gå.. Men hur man beter sig efter detta beslut, finns många sätt att beskriva.. Man tror man växer på fem år, men där hade jag fel inställning för vissa..


I helgen ska de bli kul. :)

Puss   <3



Kommentarer
Postat av: Lille-Mor

Hej Hej på di me! Hoppas ni har det bra och va rädda om varann. MÅ GOTT OCH KÄNN GLÄDJE!

2009-11-28 @ 12:03:43
Postat av: Linda

Jag bor ännu i follingbo :), men det finns inga blad bara 2 rosor.. :)

2009-12-02 @ 17:49:03
URL: http://lindall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0